שתף

AIG השיקה חבילות מותאמות אישית

03.09.2006
חברת הביטוח העולמית AIG מינתה את הסניף בישראל להוביל את האסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה, שבה ישווקו חבילות ביטוח שמותאמות לצרכיו האישיים של הלקוח, לפי חלוקה לקבוצות השתייכות. למידע נוסף בנושא ביטוח רכב המטרה של תוכנית זו היא לבסס את המדיניות שבה כל תחום בענף הביטוח פועל כמרכז רווח עצמאי, ושימת הדגש על השגת רווח חיתומי (רווח מהביטוח עצמו) ולא מהתבססות על רווחי השקעות. תוקם חטיבת לקוחות שתהיה אחראית לשיווק המוצרים החדשים ולהפיכת כל מוצר חדש למקדם מכירות של החברה, לצורך שיווק מוצרי ביטוח נוספים. גישת החבילות של החברה מחלקת את האוכלוסייה לקבוצות התייחסות ומתאימה לכל קבוצה חבילה ביטוחית לפי צרכיה. שלושת הקבוצות שהותאמה להן חבילה: גילאי 50+, נשים ומשפחה. בחבילת ה- 50+ למשל, ביטוח הרכב כולל שירות VIP במקרה של תאונה וכיסוי תכולת הדירה בעת שהייה בחו``ל, בחבילת הנשים, ביטוח הרכב כולל שירות העברת טסט ושירות תיקון פנצ`רים ואילו בחבילת המשפחה, ביטוח הרכב כולל שירות ביקור רופא.
שתף

אולי יעניין אותך גם...

loader

לוח אירועים

בנקרייט עושה מאמצים לאסוף עבורך מידע מדויק ועדכני כדי לתת בידיך כלי עזר. עם זאת, אין בנקרייט יכולה להיות אחראית לנכונות המידע ולאפשרות השימוש בו. אין לראות באתר זה המלצה על דרך השקעה או פעולה. יש לבדוק את המידע המפורסם לפני כל החלטה.

תנאי שימוש