שתף

מזרחי וטפחות משיקים מוצר חדשני: WIN WIN, השילוב המנצח שבין המשכנתא לחשבון העו``ש

07.03.2005
בלעדי למי שלוקחים משכנתא בטפחות ופותחים חשבון במזרחי: לא ישלמו ריבית על המינוס ויקבלו ריבית מועדפת על הפלוס, עד גובה ההחזר החודשי החיסכון ללקוחות שייהנו מן המוצר עשוי להגיע במצטבר לאלפי שקלים חודשיים לאחר שהמיזוג בין מזרחי לטפחות נכנס לתוקף, משיק הבנק הממוזג מוצר חדשני ובלעדי, המבטא באופן המיטבי את ``רציונל`` המיזוג: חיבור והידוק הזיקה בין תחומי הבנקאות המסחרית והמשכנתאות, לטובת לקוחות הבנק. המדובר ב-WIN WIN – ``שילוב מנצח`` שבין המשכנתא וחשבון העו``ש.WIN WIN מיועד לשתי אוכלוסיות של לקוחות: כאלה שכבר יש להם משכנתא בטפחות או שייקחו משכנתא חדשה - ויפתחו חשבון עו``ש במזרחי, וכן לקוחות של מזרחי שייקחו משכנתא בטפחות. לקוחות אלה לא ישלמו ריבית על המינוס וגם ייהנו מריבית מועדפת של פריים פחות 0.5% על הפלוס, עד לגובה ההחזר החודשי של המשכנתא. בדרך זו, הלקוח משלם ריבית רק פעם אחת (על המשכנתא בלבד). יצוין, שהחיסכון ללקוחות על פני חמש שנים – התקופה שבה ניתן יהיה ליהנות מן המוצר הייחודי, עשוי להגיע לאלפי שקלים, הכול כמובן בהתאם לסכום המשכנתא ולגובה ההחזר החודשי. בנוסף ל-WIN WIN – מוצר שמוצע רק בבנק המזרחי וטפחות, יוכלו לקוחות הבנק הממוזג ליהנות מסל של הטבות נוספות ובהן: הנחות משמעותיות בעמלות, הגדלת מסגרת האשראי והלוואה של 10,000 ₪ ללא ריבית וללא הצמדה. במפגש עיתונאים שקיים הבנק לרגל השקת המוצר החדש, אמרה סמנכ``ל השיווק נעמה גת, כי המיזוג בכלל ו-WIN WIN בפרט מציעים השקפת עולם חדשה בהתייחסות ללקוחות הבנקים. ``עד היום נעשתה אבחנה ברורה בין לקוחות המשכנתא – שהוגדרו כ`לקוחות של פעולה אחת`, ללקוחות הבנקאות המסחרית – שהפעילות מולם כללה מספר גדול יותר של פעולות. המיזוג בין מזרחי וטפחות מאפשר לנו להציע לכלל לקוחות הבנק הממוזג – לקוחות משכנתא ובנקאות מסחרית כאחד, מערכת יחסים מלאה ושלימה, שתתן מענה לכל צרכיהם הפיננסיים והכלכליים. זו ללא ספק, חשיבה בנקאית אחרת``, אמרה גת. לדבריה, לראשונה במערכת הבנקאות נוצרת זיקה חיובית בין המשכנתא לחשבון העו``ש. הודות ל-WIN WIN הופכת המשכנתא, מגורם מעיק ומכביד על חשבון העו``ש, להוצאה שמקלה עליו ומסבה לו חיסכון של אלפי שקלים. מנהל החטיבה הקמעונאית, ישראל אנגל אמר במפגש, כי המיזוג בין מזרחי וטפחות טומן בחובו פוטנציאל צמיחה משמעותי ביותר לבנק ויחד עם זאת גם מבטיח, כי לקוחות הבנק ייהנו משורה של הטבות שלא היו מתאפשרות אלמלא המיזוג. ``המבנה המיוחד של החטיבה הקמעונאית, המאגדת בתוכה את תחומי המשכנתאות והבנקאות המסחרית וכן הפריסה הסניפית הרחבה שתכלול 110 נקודות מכירה, נותנים לבנק יכולת להציע ליותר מ-410 אלף לקוחות הקבוצה מוצרים ייחודיים וחדשניים, שירות איכותי יותר ומחירים תחרותיים ביותר``, אמר אנגל. דובר הבנק מציין, כי השקת ה-WIN WIN תיעשה במסגרת קמפיין שיכלול פרסום מודעות בעיתונים, תשדירים ברדיו ושילוט חוצות בהיקף כספי של כ-3 מיליון ₪.
שתף

אולי יעניין אותך גם...

loader

בנקרייט עושה מאמצים לאסוף עבורך מידע מדויק ועדכני כדי לתת בידיך כלי עזר. עם זאת, אין בנקרייט יכולה להיות אחראית לנכונות המידע ולאפשרות השימוש בו. אין לראות באתר זה המלצה על דרך השקעה או פעולה. יש לבדוק את המידע המפורסם לפני כל החלטה.

תנאי שימוש