שתף

לקוחות לאומי קארד ניצלו ב-2005 הטבות בהיקף 20 מיליון שקל

30.01.2006
לקוח שניצל ההטבות חסך לאורך השנה כ-300 שקל בממוצע בין המבצעים הפופולאריים: 50 שקלים מתנה בחנויות סקאל הנחה של 100 שקל בקסטרו, ספר שני חינם בסטימצקי חברת לאומי קארד, העוסקת בהנפקה וסליקה של כרטיסי אשראי ופיתוח פתרונות תשלום, העניקה ללקוחותיה במהלך שנת 2005 הטבות בשווי של כ-20 מיליון שקל, כך מסר אבי צימרמן, סמנכ``ל השיווק של לאומי קארד. ההטבות ללקוחות ניתנו בתחומי צרכנות שונים, מתוך מטרה לתת מענה הן לצרכים יומיומיים של הלקוחות והן לנופש תרבות ואוכל. על מבצעי העוגן הבולטים לשנת 2005 נמנו: • מבצע עם רשת ארקפה, במסגרתו ניתנו שתי כוסות קפה ושתי פרוסות עוגה במתנה תמורת נקודה, ובנוסף 25% הנחה ללקוחות בכל קניה, במבצע נרשמו למעלה מ-55,000 מימושים. • 50 שקל מתנה בסקאל, שם נרשמו 33,000 מימושים • מבצעי קיץ 1+1 – ספר שני במתנה ברשת סטימצקי (עד שלושה ספרים), לילה שני במלונות ישרוטל וכרטיס שני לסרט ברשת ג.ג. – 130,000 מימושים. • אופיס דיפו חזרה לבית הספר- 50 ₪ בקניה מעל 200 ₪ - 30,000 מימושים • מבצע עם רשת האופנה קסטרו, במסגרתו ניתנה הנחה של 100 שקל בקניה מעל 300 שקל, במבצע נרשמו עשרות אלפי מימושים. • מבצעים נוספים בהם התבצעו יחדיו למעלה מ-100,000 מימושים נציין בין היתר: o מבצעי אוכל ויין : מבצע בורגר ראנץ 1+1, פיצה דומינוס - 4 תוספות חינם , פיצה האט- משפחתית ב-35 ₪ + 500 נקודות, דרך היין - 1+1 על מבחר יינות. o מבצעי נקודות: סטימצקי -50% תמורת נקודות,שילב- 50% תמורות נקודות, ספורט ורטהיימר -50% הנחה תמורת נקודות o מבצעי תרבות: עיר השעשועים- כרטיס תמורת נקודות , עיר המלכים באילת- 50 ₪ הנחה תמורת 2500 נקודות, מוזיאון ישראל בירושלים -50% הנחה ברכישת כרטיס כניסה למוזיאון, המוזיאון הלאומי למדע –כרטיס כניסה שני במתנה, קק``ל כרטיס שני במתנה o מבצעי תיירות: ישראייר- 300 ₪ הנחה בקניית חבילות וטיסות לארה``ב אירופה וישראל, אנפאזה-מחירים מיוחדים לחבילות אירוח וכרטיסים למופעים של פאזה מורגנה, הדקה ה-90- 90$ הנחה ללקוחות + 500 נקודות לדברי צימרמן, ההטבות שהעניקה לאומי קארד תוכננו בהתאם לאסטרטגיה השיווקית של החברה, המבדלת את כרטיס האשראי כאמצעי להתנהלות פיננסית חכמה תחת המסר ``יותר חכם``. ``ברצוננו להעניק לכרטיס האשראי ערכים מוספים ממשיים עבור מחזיקו, ולצורך כך אנו משקיעים מאמצים רבים ביצירת הטבות כלכליות אשר יפגשו את הלקוח במקסימום ממשקים בחיי היומיום``. צימרמן הוסיף, כי לקוח שניצל את ההטבות שהחברה העניקה לאורך השנה חסך כ-300 שקל. ``בשנת 2006``, מוסיף צימרמן, ``נעמיק את שיתופי הפעולה במבצעים שזכו להיענות גבוהה בקרב הצרכנים, ונצא בשיתופי פעולה והטבות חדשניות עם גופים מובילים במשק``. אודות לאומי קארד לאומי קארד הינה חברת כרטיסי אשראי המשווקת כרטיסי ויזה, מאסטרקראד ואמריקן אקספרס. לאומי קארד מובילה בפיתוח אמצעי תשלום ומוצרים פיננסיים חדשניים, בעלי ערך מוסף. לחברה יותר ממיליון לקוחות פרטיים (1.2 מליון כרטיסים) והיא משרתת כ39 אלף בתי עסק.
שתף

אולי יעניין אותך גם...

loader

לוח אירועים

בנקרייט עושה מאמצים לאסוף עבורך מידע מדויק ועדכני כדי לתת בידיך כלי עזר. עם זאת, אין בנקרייט יכולה להיות אחראית לנכונות המידע ולאפשרות השימוש בו. אין לראות באתר זה המלצה על דרך השקעה או פעולה. יש לבדוק את המידע המפורסם לפני כל החלטה.

תנאי שימוש