שתף

לאומי קארד מרחיבה את שירות ``SMS חכם``

07.09.2006
בעקבות הצלחת הפיילוט אשר ערכה לאומי קארד בחודשים האחרונים, החליטה החברה על פתיחת השימוש בסל שירותי הודעות הטקסט (SMS) שאותו תעמיד לרשות לקוחותיה, במטרה להגביר את ביטחונם בשימוש בכרטיס מחד, ואת יכולתם לנהל את פעילותם בצורה חכמה ומושכלת מאידך. השירות יאפשר – בין היתר - מעקב ובקרה ``בזמן אמת`` אחר הפעילות והרכישות המבוצעות בכרטיס האשראי, אחר החיובים הצפויים לרדת בסוף החודש ואחר יתרת מסגרת האשראי. השירות יינתן חינם עד ליום 30.04.2006, ללא תלות במספר השירותים שנבחרו ומספר ההודעות שנשלחו. מעוניין/ת לקבל הצעה לפתיחת חשבון הבנק? העברת חשבון בנק החל מ 01.09.05 יכולים הלקוחות להצטרף לסל שירותי ה-SMS אשר יכלול הודעות בגין: רכישות מעל 500 או 1000 שקל (לבחירה); רכישות המבוצעות באינטרנט; התרעה על ניצול 85% ממסגרת האשראי בכרטיס; סכום החיוב ביום החיוב וכן מידע על סכום החיוב הצפוי, 7 ימים טרם התבצע, כולל יתרת מסגרת האשראי הפנויה לניצול; מקרים בהם הלקוח חורג ממסגרת האשראי ועוד. הלקוחות יוכלו לבחור לקבל את כל מגוון סל השירותים וההתראות או חלקן. לדברי אריה היילוייל, מנכ``ל לאומי קארד, החברה משקיעה משאבים רבים במטרה לשפר ולשדרג את השירות הניתן ללקוחותיה, בנוחות השימוש , בבקרת החיובים בכרטיס והביטחון בשימוש בו, בארץ ובחו``ל. ``במקביל להתפתחויות הטכנולוגיות, משתפרות גם יכולותינו לשפר את השירות אשר אנו מעניקים ללקוחותינו. שירות ה- SMS החכם מהווה צעד נוסף ביכולת מחזיק הכרטיס לנהל את הוצאותיו באופן מושכל ויעיל. זוהי הפעם הראשונה בה מציעה חברה בישראל חבילת אספקת מידע נרחבת כל כך וזמינה כל כך ואנו מקווים כי היא תענה על צרכי לקוחותינו ותעזור להם להתנהל באופן חכם יותר``. השירות מצטרף לשירות ``SMS עסקי חכם`` אותו מפעילה החברה, ואשר מאפשר לבית העסק לקבל הודעת טקסט יומית, המפרטת את סכום הזיכוי אשר הועבר לחשבון העסק בתוספת הסכומים אשר צפויים להתקבל בשני מועדי זיכוי עתידיים, באמצעות הודעות SMS הנשלחות ישירות לטלפון הנייד של מורשה החתימה בעסק. פירוט שירותי ה-SMS החכם: • רכישות מעל 500/1,000 שקלים (לפי בחירת הלקוח) – ההודעה תשלח בגין כל רכישה* אשר עלתה לאישור החברה וסכומה גדול מ500/1,000 שקלים. כן תתקבל הודעה בגין משיכת סכומים כאלה ממכשירי כספומט. בהודעה יופיעו פרטי העסקה: תאריך, שעה, שם בית העסק, סכום, מטבע וכן מילת זיהוי אישית שנבחרה על ידי הלקוח לצורך וידוא שההודעה נשלחה מלאומי קארד ולא ממתחזה. במידה והלקוח לא ביצע את העסקה הוא מוזמן להתקשר למספר הטלפון של מוקד לאומי קארד המופיע בגוף ההודעה. • רכישות באינטרנט – ההודעה נשלחת בגין כל רכישה אשר בוצעה באמצעות האינטרנט ואשר שודרה ללאומי קארד תחת הזיהוי של עסקת אינטרנט . בהודעה יופיעו פרטי העסקה: תאריך, שעה, שם בית העסק, סכום ומטבע. בית העסק האינטרנטי יסומן באות ``@`` בהודעה. במידה והלקוח לא ביצע את העסקה הוא מוזמן להתקשר למספר הטלפון המופיע בהודעה. • התראה על ניצול 85% מהמסגרת: ההודעה נשלחת במידה והלקוח ניצל מעל ל-85% ממסגרת האשראי שנקבעה לו. בהודעה תשלח היתרה העדכנית בכרטיס. • עסקה לא מאושרת בגין חוסר ביתרה לניצול: לקוח אשר חרג מיתרת מסגרת האשראי יקבל הודעה כי יתרת האשראי אינה מספקת לצורך ביצוע הרכישה ואישור העסקה. • יום החיוב - ביום החיוב של הכרטיס (ה-2, 10 או 15 בחודש) תישלח הודעה המפרטת את סכום החיוב שחויב בחשבון ואת יתרת מסגרת האשראי שנותרה לניצול בכרטיס. • 7 ימים לפני יום החיוב - שבעה ימים לפני יום החיוב החודשי תישלח הודעה המציינת את סך החיובים שנצברו בכרטיס, כולל עתידיים, ואשר מועד חיובם חל ביום החיוב הקרוב, וכן את היתרה לניצול בכרטיס. • אישור קליטת ביטול עסקה - במקרה של פניה למוקד שירות הלקוחות לצורך ביטול רכישה שאינו במעמד ביצועה, תישלח הודעה חוזרת על אישור ביטול העסקה בכרטיס. * למעט הוראות קבע, ובבתי עסק מתחום התיירות: מלונות, השכרת רכב, סוכנויות נסיעות וחברות תעופה.
שתף

אולי יעניין אותך גם...

loader

בנקרייט עושה מאמצים לאסוף עבורך מידע מדויק ועדכני כדי לתת בידיך כלי עזר. עם זאת, אין בנקרייט יכולה להיות אחראית לנכונות המידע ולאפשרות השימוש בו. אין לראות באתר זה המלצה על דרך השקעה או פעולה. יש לבדוק את המידע המפורסם לפני כל החלטה.

תנאי שימוש