שתף

לאומי קארד בקמפיין חדש לכרטיס האשראי Multi

06.05.2006
תחת המסר:``בחיים האמיתיים יותר חכם Multi של לאומי קארד`` בקמפיין מככבים קרן מור ויובל סגל; היקפו - כ- 2.5 מיליון שקל חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד, יוצאת בקמפיין חדש לכרטיס האשראי המתגלגל Multi, בהיקף כ- 2.5 מיליון שקל. הקמפיין יעלה ביום שני, למשך 3 שבועות תחת המסר ``עד שלאבא שלך יהיה בנק, בחיים האמיתיים- יותר חכם ליהנות מ- Multiשל לאומי קארד``. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, בערוצים 2, 10 ובעיתונות. הסרטון מציג עולם דמיוני בו כל אחד היה שמח לחיות, עולם בו לאבא שלך יש סניף בנק. במסגרת הקמפיין נראים קרן מור ויובל סגל, משתוללים כילדים קטנים בסניף בנק ומתנהגים כבשלהם. סגל ומור ממשיכים את הקו הפרסומי של חברת לאומי קארד, זו השנה השנייה תחת המסר ``לאומי קארד. יותר חכם`` הקמפיין הנוכחי עולה לקראת המועד הקרב לאיסור החריגה ממסגרת האשראי בבנק, כאשר מטרת הקמפיין לקדם את כרטיס האשראי המתגלגל, ה-Multi, אשר מעניק מסגרת אשראי נפרדת מזו של הבנק ויכולת לנהלה באופן עצמאי וגמיש וללא עלויות. קרדיטים: מנהלת תקשורת שיווקית לאומי קארד- נויה ישראלי מנהל קריאייטיב – מולי הלפמן במאי – שחר סגל מפיקה – שגיא אשכנזי קופירייטר – אסף גול ארטדירקטור - כרמון פלד סופרוויזרית – ניצן מרקוביץ` תקציבאית – רעות כהן
שתף

אולי יעניין אותך גם...

loader

לוח אירועים

בנקרייט עושה מאמצים לאסוף עבורך מידע מדויק ועדכני כדי לתת בידיך כלי עזר. עם זאת, אין בנקרייט יכולה להיות אחראית לנכונות המידע ולאפשרות השימוש בו. אין לראות באתר זה המלצה על דרך השקעה או פעולה. יש לבדוק את המידע המפורסם לפני כל החלטה.

תנאי שימוש