שתף

חשבון בנק - בדקתי, עברתי!

חשבון בנק - בדקתי, עברתי!

11.11.2016

כמה פעמים התאכזבתם מהשירות בבנק? התחושה שאתם משלמים הרבה על על פעולה שאתם עושים (לעיתים גם בלי לעשות כלום), מאוד מתסכלת.

 

התחושה שאתם לקוחות שבויים של הבנק. לא צריך להשלים עם תחושה זו ואפילו מומלץ לשנות גישה ולדאוג לעצמכם.

 

חשוב להבין את גידת הבנקים ולפעול בהתאם: אפשר לצאת מנקודת הנחה כי הבנקים רוצים אותכם וינסו לפתות אתכם ואפילו "ילחמו" עליכם.

 

הבנקים יציעו לכם הטבות שונות, כמו הנחות בעמלות ניהול חשבון והלוואות בריבית אטרקטיבית. הבנקים לא יעצרו פה וינסו להציע לכם מסלולי חיסכונות שונים והפקדות לפיקדונות בריביות אטרקטיביות.

 

לא פעם הבנקים מציעים הלוואה מוגדלת לסגירת מינוס בחשבון בנק קיים ןאתההפרש להפקיד בפיקדון שקלי, אל תתבלבלו הם נחמדים אליכם כי בסופו של דבר הם מרוויחים מכך מצויין.

 

אז חוץ מהפיתויים וחיסכון מיידי בעמלות, כדאי לחשוב לטווח הרחוק ולבחון את התנהלות הבנק והשירותים המוצעים שישפרו לנו באמת את החיים.

 

ההתנהלות השוטפת שונה מבנק לבנק ולעיתים גם מסניף אחד לשני. יתכן ובסניף בנק מסויים תבקשו הלוואה ויקח מעל לשבוע לקבל אישור ולחתום ובסניף אחר באותו הבנק תוכלו לקבל את השירות בימים בודדים.

 

מה בכול זאת לעשות? בהתאם להוראות בנק ישראל, הבנקים מחוייבים לספק ללקוח המעוניין לעבור בנק את המסמכים הנדרשים ואף לסייע בתהליך.

 

באתר בנק ישראל ניתן למצוא הוראות מפורטות לגבי התחייבויות קיימות ועתידיות שיש להעביר, חלק מהמשימות יבוצעו על ידי הבנק אותו אתם עוזבים וחלק באחריות הבנק אליו אתם עובדים, במינימום התערבות שלכם, כל זאת כדי להקל על הלקוחות בתהליך המעבר ולעודד תחרות בין הבנקים.

 

קחו בחשבון, הבנק שלכם לא יוותר עליכם כל כך מהר. שימור לקוחות יכול להוות דרך מצויינת לשיפור התנאים בבנק הקיים

שתף

אולי יעניין אותך גם...

loader

לוח אירועים

בנקרייט עושה מאמצים לאסוף עבורך מידע מדויק ועדכני כדי לתת בידיך כלי עזר. עם זאת, אין בנקרייט יכולה להיות אחראית לנכונות המידע ולאפשרות השימוש בו. אין לראות באתר זה המלצה על דרך השקעה או פעולה. יש לבדוק את המידע המפורסם לפני כל החלטה.

תנאי שימוש