שתף

בנק ישראל: ``מבין חמשת הבנקים הגדולים במערכת בשנת 2005, נמצא אחוז התלונות המוצדקות הנמוך ביותר בבנק לאומי``

25.01.2006
שביעות רצון רבה בלאומי: זו השנה השלישית ברציפות ששיעור התלונות כלפינו הוא הנמוך במערכת, עדות לרמת השירות הגבוהה של הקבוצה. לאומי: ``ממצאי בנק ישראל משקפים עבודה מאומצת וחתירה מתמדת שלנו להעלאת שביעות רצון הלקוחות ולהפחתת שיעור התלונות מצידם`` מעוניין/ת לקבל הצעה לפתיחת חשבון הבנק? העברת חשבון בנק מדו``ח מיוחד שפרסם הבוקר בנק ישראל , לסיכום פעילות הפיקוח על הבנקים בתחום יחסי בנק – לקוח בשנת 2005 בנושא פניות הציבור, עולה כי קבוצת לאומי היא הקבוצה שנהנית משיעור התלונות המוצדקות מצד לקוחות, הנמוך ביותר במערכת. לפי בנק ישראל : ``מבין חמשת הבנקים הגדולים, בשנת 2005 נמצא אחוז התלונות המוצדקות הנמוך ביותר בבנק לאומי - 16.1%, אחריו הבנק הבינלאומי - 25.4%, בנק המזרחי - 27.9%, בנק דיסקונט - 29%. אחוז התלונות המוצדקות הגבוה ביותר נמצא בבנק הפועלים - 30.3%``. עוד עולה כי מבין חברות כרטיסי האשראי אחוז התלונות המוצדקות הנמוך ביותר נמצא בחברת לאומי קארד - 6.9%, אחריה כ.א.ל 14.3% וישראכרט עם 17.6%. גם בקרב הבנקים למשכנתאות שיעור התלונות המוצדקות הינו הנמוך ביותר מבין 3 הבנקים למשכנתאות שבנק ישראל ציין את סיכום הפעילות שלהם. בהתייחס לדו``ח בנק ישראל בנדון, אומר היום יוסי אודרברג, נציב פניות הציבור והעובדים בקבוצת לאומי, כי נתוני הדו``ח משקפים מאמצים ממוקדים של קבוצת לאומי להעלאת רמת שביעות הרצון של לקוחות הקבוצה ולטיפול רציני ואפקטיבי בפניות הציבור ובתלונותיו. ``דירקטוריון לאומי והנהלת הקבוצה שמים דגש רב על שיפור מתמיד של השירות ללקוח ועל צמצום שיעור התלונות מצד לקוחות הקבוצה. מתוך תפיסה שלקוח מרוצה הוא נכס לקבוצה, אנו משקיעים מאמצים רבים בהעלאת רמת שביעות הרצון של לקוחותינו ובהטמעת נוהלי עבודה שיפחיתו עד למינימום את רמת התלונות של הלקוחות ואנו רואים בדו``ח של בנק ישראל אישור להצלחת מאמצינו בתחום``, אומר אודרברג. אודרברג הוסיף שהמגמה לצמצום שיעור התלונות המוצדקות בלאומי נמשכת זו השנה השביעית ברציפות וזו השנה השלישית ברציפות ששיעור זה בלאומי הינו הנמוך ביותר במערכת. גם בשנת 2006 נשאף לשיפור בתחום זה ולהמשך צמצום שיעור התלונות המוצדקות מצד לקוחות``.
שתף

אולי יעניין אותך גם...

loader

בנקרייט עושה מאמצים לאסוף עבורך מידע מדויק ועדכני כדי לתת בידיך כלי עזר. עם זאת, אין בנקרייט יכולה להיות אחראית לנכונות המידע ולאפשרות השימוש בו. אין לראות באתר זה המלצה על דרך השקעה או פעולה. יש לבדוק את המידע המפורסם לפני כל החלטה.

תנאי שימוש