שתף

איפה השירות הטוב ביותר בקרב מנהלי החיסכון הפנסיוני?

איפה השירות הטוב ביותר בקרב מנהלי החיסכון הפנסיוני?

09.08.2015

מדד חדש שהשיק משרד האוצר מאפשר לדעת מהי שביעות הרצון של הלקוחות מאיכות השירות שהם מקבלים.

 

רוצים לדעת אלו מגופי הפנסיה מעניקים שירות טוב יותר ללקוחות שלהם? מעכשיו – תוכלו לעשות זאת, באמצעות מדד חדש שהשיק אגף שוק ההון במשרד האוצר בראשות המפקחת על הביטוח דורית סלינגר. המדד בודק את שביעות הרצון של הלקוחות מטיפול הגוף הפנסיוני בפניות אליו, ואת השאלה עד כמה הלקוחות ממליצים עליו. הוא מבוסס על ביקורות שנערכו בקרב לקוחות שונים של הגופים המנהלים עבור הציבור הישראלי את החסכונות לפנסיה, באפיקים השונים.

 

קופות הגמל המצטיינות הן ילין לפידות ואלטשולר שחם – שקיבלו ציונים של 91 ו-89 בהתאמה. שתי הקופות הללו מובילות אגב גם במדדי התשואות בשנים האחרונות, וסביר שהדבר משפיע על שביעות הרצון של הלקוחות. במקום השלישי נמצאת איביאי וברביעי מדורגת קופת הגמל של אינפיניטי. לקופות הגמל הגדולות של פסגות והראל שמדורגות אחריהן נרשמו ציונים בינונים - 80 ו-79 בהתאמה. כלל קיבלה רק 73 נקודות ובמקום האחרון נמצאת הפניקס עם 60 נקודות בלבד, הרבה פחות מהמדורגת לפני אחרונה מנורה שלה 70 נקודות .

 

קרן הפנסיה המצטיינת היא זו של אלטשולר שחם עם ציון של 82. במקום השני מיטב-דש עם 80 ובשלישי מדורגת קרן הפנסיה של הלמן אלדובי עם 77 נקודות. רביעית היא הקרן של הראל עם 75 נקודות. קרן הפנסיה הגדולה בישראל של מנורה מתברגת רק במקום החמישי עם ציון של 72 נקודות. במקום האחרון נמצאת קרן הפנסיה של הפניקס שלה 63 נקודות ומעליה זו של פסגות וכן זו של כלל שלהן 66 נקודות.

 

בתחום ביטוחי המנהלים נמצאת בראש הטבלה ביטוח ישיר עם ציון של 77 נקודות. במקום השני מדורגת הראל ביטוח בפער גדול עם ציון של 68 נקודות בלבד. הפניקס מדורגת בתחתית הטבלה גם פה עם ציון של 56 בלבד. חברת ביטוחי המנהלים הגדולה בישראל מגדל מקבלת ציון של 66, קצת גבוה מהממוצע הכולל העומד על 63.

שתף

אולי יעניין אותך גם...

loader

לוח אירועים

בנקרייט עושה מאמצים לאסוף עבורך מידע מדויק ועדכני כדי לתת בידיך כלי עזר. עם זאת, אין בנקרייט יכולה להיות אחראית לנכונות המידע ולאפשרות השימוש בו. אין לראות באתר זה המלצה על דרך השקעה או פעולה. יש לבדוק את המידע המפורסם לפני כל החלטה.

תנאי שימוש